1. Valitse alasvetovalikosta pyyntöäsi parhaiten kuvaava luokka. Tämä nopeuttaa pyynnön ohjautumista oikealle palveluhenkilölle.
2. Kirjaa vapaamuotoinen kuvaus havaitsemastasi huolto- tai palvelutarpeesta esim.
Huomaathan, että kulkukortteja ja huoneavaimia voivat tilata vain vuokranantajalle erikseen ilmoitetut henkilöt (esim. yksikön vetäjät ja esimiehet).
3. Kirjaa havaintosi sijainti mahdollisimman tarkasti. Valitse rakennus ja kirjaa tilakoodi (huoneen ovessa) tai vähintäänkin kerros, jotta kiinteistönhoito löytää sujuvasti paikalle.
4. Voit myös sisällyttää viestiisi liitteitä (esim. kuvan kohteesta).
5. Ilmoita omat yhteystietosi, jotta voimme tarvittaessa kysyä sinulta lisätietoja ja saat ajantasaisia viestejä pyyntösi edistymisestä.
6. Kiireellisissä tapauksissa (esim. vesivuoto)
7. Hätätapauksissa soita suoraan hätäkeskukseen p. 112.