Palvelupyyntö

  • Sallitut tiedostotyypit: jpg, jpeg, png, pdf, Max. tiedoston koko: 8 MB.
    Sallitut tiedostomuodot: jpg, jpeg, png sekä pdf. Kuvan maks. koko: 8MB.

Näin jätät palvelupyynnön

1. Valitse alasvetovalikosta pyyntöäsi parhaiten kuvaava luokka. Tämä nopeuttaa pyynnön ohjautumista oikealle palveluhenkilölle.

2. Kirjaa vapaamuotoinen kuvaus havaitsemastasi huolto- tai palvelutarpeesta esim.

  • ”WC-pytty vuotaa.”
  • ”Tietosuojapaperin keräyslaatikko täynnä.”
  • ”Porraskäytävän valo on pimeänä.”

Huomaathan, että kulkukortteja ja huoneavaimia voivat tilata vain vuokranantajalle erikseen ilmoitetut henkilöt (esim. yksikön vetäjät ja esimiehet).

3. Kirjaa havaintosi sijainti mahdollisimman tarkasti. Valitse rakennus ja kirjaa tilakoodi (huoneen ovessa) tai vähintäänkin kerros, jotta kiinteistönhoito löytää sujuvasti paikalle.

4. Voit myös sisällyttää viestiisi liitteitä (esim. kuvan kohteesta).

5. Ilmoita omat yhteystietosi, jotta voimme tarvittaessa kysyä sinulta lisätietoja ja saat ajantasaisia viestejä pyyntösi edistymisestä.

6. Kiireellisissä tapauksissa (esim. vesivuoto)

  • soita kiinteistönhoitoon 0400 660 756 tai 040 766 9112 (ma-pe 8-16) tai
  • päivystykseen p. 0400 – 660 166 (ma-pe klo 16-08 ja viikonloput).

7. Hätätapauksissa soita suoraan hätäkeskukseen p. 112.