Vinkit toimivaan työympäristöön

Käy läpi vinkkilista, kun suunnittelet yrityksesi sijoittumista uusiin toimitiloihin
1. Sijainti
  • millaisen mielikuvan yrityksestä haluat viestittää asiakkaillesi sijainnin perusteella?
  • millaiset julkiset kulkuyhteydet yritykseesi johtavat?
2. Toimitilan luonne
  • työnteon tapa määrittelee, millainen tila on tehokas ja sopivan kokoinen. Onko käytössä oltava esim. omat neuvotteluhuoneet vai onko saatavilla yhteisessä käytössä olevia kokoustiloja? Onko clean desk -työtila toimivampi kuin oma työpiste?
3. Tehokkuus ja tuottavuus
  • toimitilan viihtyisyys voi olla tärkein asia hyvään työvireeseen
  • hyvin toimiva ilmastointi vähentää terveysriskejä, lisää työhyvinvointia ja parantaa tuottavuutta
  • tarvitaanko monitilatoimistoa, hiljaisia huoneita ja co-working tiloja?
  • ovatko tilat muuntojoustavia?
4. Palvelut
  • onko omien toimistotilojen lisäksi tarjolla esim. ravintola-, kokous-, tila-, kiinteistö- ja siivous- ja pysäköintipalvelut?
  • entä koulutuspalvelut?
5. Turvallisuus
  • onko kiinteistön vartiointi kunnossa?
6. Yhteisöllisyys ja verkostoituminen
  • löytävätkö yritykset ja ihmiset toisensa helposti?
  • onko yhteisöllisiä tiloja asiakastapaamisia varten?
7. Ympäristöasiat
  • ovatko tilat energiatehokkaita. Miten kierrätys on hoidettu?
8. Hyvässä työympäristössä maanantaikin on hymynaamapäivä!

 

 

Ota yhteyttä, kerron mielelläni Framista potentiaalisena työskentely-ympäristönä myös sinun yrityksellesi.

 

Jaana Paavola

Palvelupäällikkö

Into Seinäjoki Oy

puh. 020 124 4003

jaana.paavola(at)intoseinajoki.fi

Sulje sivuvalikko